H σανίδα είναι μια αποτελεσματική άσκηση για όλο το σώμα

Η άσκηση της σανίδας είναι μια κλασική άσκηση που συμπεριλαμβάνεται σε κάθε προπόνηση κοιλιακών και όχι μόνο.

Στην πραγματικότητα η σανίδα είναι μια αποτελεσματική άσκηση για όλο το σώμα και είναι τόσο κλασική όσο τα push ups και τα καθίσματα.

Αποκομίστε τα οφέλη της σανίδας

Πρόκειται για μια ισομετρική άσκηση που βασίζεται στο βάρος του σώματος δυναμώνοντας έτσι τον κορμό.

Για να κάνετε σανίδα δε χρειάζεστε κανένα όργανο γυμναστικής.

Τρεις φορές από 30 δευτερόλεπτα την ημέρα, αρκούν για να έχετε εκπληκτικά αποτελέσματα.

Σταδιακά μπορείτε να αυξήσετε τον χρόνο, αρκεί να μη χαλάσετε την τεχνική σας, και να δοκιμάσετε και κάποιες παραλλαγές.

Διαβάστε εδώ τι θα συμβεί στο σώμα σας αν κάνετε σανίδα καθημερινά.

Οφέλη της σανίδας – Δυναμώνει τον κορμό
Αρχικά, κάνοντας τακτικά σανίδα θα δυναμώσουν σταδιακά οι μύες όλου του σώματός σας και κυρίως ο κορμός.

Διαβάστε επίσης:  Οι καλύτερες τροφές για μετά τη γυμναστική και πώς να τις μαγειρέψεις

Ο κορμός αποτελείται από τους μύες που βρίσκονται γύρω από τη σπονδυλική στήλη.

Περιλαμβάνουν όλους τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους μύες.

Οι κοιλιακοί είναι οι μύες που συγκρατούν τα εσωτερικά όργανα.

Επομένως, η εκγύμναση των κοιλιακών είναι απαραίτητη όχι μόνο για να ένα όμορφο, καλοσμιλεμένο κορμί, αλλά κυρίως για να αποφεύγονται δυσάρεστες καταστάσεις που σχετίζονται με τα εσωτερικά όργανα.

Επιπλέον, εκτός από τους κοιλιακούς, με τη σανίδα δυναμώνετε και τους γλουτιαίους μύες σας.

Οφέλη της σανίδας – Βελτιώνει τη στάση του σώματος
Η βελτίωση της στάσης του σώματος είναι άλλο ένα όφελος που αποκομίζετε κάνοντας σανίδα.

Σανίδα και οφέληΣυγκεκριμένα, σας βοηθάει να στέκεστε πιο στητοί.

Διαβάστε επίσης:  Πόσο μεταδοτική είναι η ευλογιά των πιθήκων, πόσο προστατευμένοι είναι όσοι έχουν κάνει το εμβόλιο της ευλογιάς

Η καλή στάση του σώματος αντανακλά την αυτοπεποίθηση και τη διάθεσή σας, καθώς νιώθετε και καλύτερα όταν στέκεστε πιο σωστά.

Επειδή κατά τη διάρκεια της άσκησης το σώμα “κλειδώνει” σε μια ευθεία, το πάνω μέρος της πλάτης και του αυχένα ευθυγραμμίζονται ακόμα και την ώρα που στέκεστε όρθιοι.

Αν κάνετε σανίδα συστηματικά με τη σωστή τεχνική, πολύ γρήγορα θα δείτε στον καθρέφτη σας αξιοσημείωτη διαφορά.

Οφέλη της σανίδας – Σμιλεμένοι κοιλιακοί
Όπως ειπώθηκε, η σανίδα περιλαμβάνεται σε μια προπόνηση κοιλιακών.

Αν ταυτόχρονα συνδυάσετε την άσκηση και με την πρόσληψη λιγότερων θερμίδων, θα οδηγηθείτε σε θερμιδικό έλλειμμα.

Έτσι θα καίτε περισσότερες θερμίδες, ενώ οι κοιλιακοί σας θα αρχίσουν να γίνονται ορατοί.

Οφέλη της σανίδας – Γυμνάζει και τους μύες της πλάτης
Ένα ακόμα όφελος της σανίδας είναι ότι βοηθά στην ανάπτυξη των μυών της πλάτης χωρίς να κινδυνεύετε να τραυματιστείτε.

Διαβάστε επίσης:  Τέσσερα tips που θα σας βοηθήσουν να ανακουφιστείτε από την υπερβολική ζέστη

Η συστηματική εκτέλεσή της θα δυναμώσει το κάτω μέρος των μυών της σπονδυλικής στήλης αλλά και το πάνω.

Οι δυνατοί μύες της πλάτης δεν προσφέρουν μόνο ένα καλαίσθητο αποτέλεσμα αλλά μπορούν να αποτρέψουν τους πόνους της πλάτης και της μέσης.

Οι περισσότεροι πόνοι που εκδηλώνονται στη σπονδυλική στήλη οφείλονται στους αδύναμους μύες.

Οφέλη της σανίδας – Ισορροπία σε όλο το σώμα
Το τελευταίο όφελος της σανίδας είναι ότι προσφέρει καλή ισορροπία σε όλο το σώμα.

Η καλή ισορροπία είναι αποτέλεσμα εκτέλεσης διάφορων ασκήσεων ισορροπίας, συμπεριλαμβανομένης της σανίδας.

Παράλληλα, αναπτύσσονται οι βαθύτεροι μύες που δε φαίνονται μεν, αλλά δρουν σταθεροποιητικά για όλο το σώμα.