Γυμναστική ή διατροφή για χάσιμο βάρους;

Η πλειοψηφία των ανθρώπων, θεωρεί ότι είναι πολύ πιο εύκολο να πάει στο γυμναστήριο και να γίνει μούσκεμα στον ιδρώτα από το να κόψει το φαγητό.

Η άσκηση είναι πάντα πιο… άνετη από ότι η δίαιτα.

Όμως στην πραγματικότητα, η δίαιτα συμβάλλει περίπου κατά 90% στην απώλεια λίπους, αφήνοντας μόνο το 10% για τη γυμναστική.

Αυτό μπορεί να είναι μια μεγάλη έκπληξη για εσάς, αλλά είναι η αλήθεια.

Πώς γίνεται;

Δεν μπορείτε να ξεφύγετε από μια κακή διατροφή όταν γυμνάζεστε

Ίσως το έχετε ακούσει πιο παλιά να το λένε κάποιοι στο γυμναστήριο και δεν δώσατε πολύ σημασία, αλλά η παραπάνω δήλωση είναι από τις πιο αληθινές.

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι αν “χτυπιούνται” στο γυμναστήριο, μπορούν να πάνε σπίτι και να φάνε όλο το ψυγείο.

Διαβάστε επίσης:  Πώς επηρεάζει τον ύπνο το φαγητό αργά τη νύχτα

Εξάλλου, ο κύριος λόγος που ασκείστε είναι για να κάψετε θερμίδες, σωστά;

Στην πραγματικότητα όμως είναι πιο εύκολο να δημιουργηθεί θερμιδικό έλλειμμα μέσω δίαιτας

Για να χάσετε βάρος, θα πρέπει να κάψετε περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνετε

Υπάρχουν δύο τρόποι να γίνει αυτό: μέσω δίαιτας ή μέσω άσκησης.

Για να χαθεί μόνο μισό κιλό ανά εβδομάδα, θα πρέπει να κάψετε (περίπου) 3500 επιπλέον θερμίδες σε αυτή την εβδομάδα.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να καίτε (περίπου) 500 θερμίδες κάθε μέρα.

Για μερικούς ανθρώπους, αυτό είναι αστείο νούμερο, για τους περισσότερους όμως είναι δύσκολο.

Είναι πολύ πιο εύκολο να περιορίσετε την πρόσληψη θερμίδων από τη διατροφή σας από ό,τι είναι να τρελαθείτε στο διάδρομο και τα βάρη για να κάψετε αυτές τις θερμίδες.

Διαβάστε επίσης:  Καίμε περισσότερες θερμίδες το καλοκαίρι; Πώς θα διατηρήσουμε υγιές βάρος

Όμως στην πραγματικότητα, η δίαιτα συμβάλλει περίπου κατά 90% στην απώλεια λίπους, αφήνοντας μόνο το 10% για τη γυμναστική.
Υπάρχουν πολλά περισσότερα πίσω τα τρόφιμα που τρώτε

Το φαγητό στη ζωή μας είναι κάτι περισσότερο από το να ικανοποιεί την όρεξη και να “γαργαλάει” τον ουρανίσκο.

Το φαγητό είναι απαραίτητο όχι μόνο για επιβίωση και απόλαυση αλλά και για μια καλή υγεία.

Στην πραγματικότητα, η ποιότητα των τροφίμων που καταναλώνουμε μπορεί είτε να κάνει καλό ή να καταστρέψει τον οργανισμό μας, δημιουργώντας μια ατελείωτη σειρά προβλημάτων.

Χωρίς ποιοτικές τροφές το σώμα σας θα αρχίσει αργά αλλά σταθερά, να καταστρέφεται.

Και η πρώτη ένδειξη αυτού του φαινομένου είναι η παχυσαρκία.

Διαβάστε επίσης:  Φως στην κρυφή δυσλειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος σε σχέση με κορωνοϊό, έριξαν οι επιστήμονες

Ποιος κερδίζει λοιπόν;

Η διατροφή ή η άσκηση;

Η απάντηση είναι η διατροφή.

Μια σωστή διατροφή θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος πολύ πιο γρήγορα από ό,τι η άσκηση από μόνη της.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει μια καλή δίαιτα που η άσκηση δεν μπορεί να κάνει.

Και όλα ξεκινάνε από τις συνήθειές μας.

Είναι πολύ πιο δύσκολο να αλλάξει κάποιος τις διατροφικές συνήθειες δεκάδων χρόνων από ότι να σηκωθεί και να πάει για έναν περίπατο.