Έτσι θα δώσεις νέα δυναμική στο περπάτημα

Αν και το περπάτημα και το τρέξιμο σε ανηφόρα έχουν πολλά πλεονεκτήματα εντούτοις υπάρχουν μερικά σημεία προσοχής.

Εξαιτίας του διαφορετικού τρόπου εκγύμνασης θα πιαστούν αρκετοί μύες στο κάτω μέρος του σώματος που δεν πιάνονταν στο παρελθόν, ακόμα και αν περπατούσες ή έτρεχες συχνά.
Εάν έχεις πόνους στη μέση και στο κάτω μέρος της πλάτης ή χρόνια προβλήματα σε αυτήν την περιοχή χρειάζεται να συμβουλευτείς ειδικό (το γιατρό σου ή φυσικοθεραπευτή) προκειμένου να σου συστήσει αν το περπάτημα σε ανηφόρα ενδείκνυται για την περίπτωσή σου.

Σε γενικές γραμμές καλό είναι να εντάξεις στο πρόγραμμά σου το περπάτημα σε ανηφόρα σε λόφους ή βουνά αργά και σταδιακά, ιδιαίτερα μάλιστα εάν είσαι αρχάριος.
Είναι πολύ σημαντικό να φοράς τα κατάλληλα αθλητικά παπούτσια που να παρέχουν σωστή υποστήριξη στο σώμα προκειμένου να αποφύγεις τραυματισμούς.
Φρόντισε το σώμα σου να έχει τη σωστή στάση: Η πλάτη σου να είναι στητή, οι μυς του κορμού σου ενεργοποιημένοι και τα χέρια σου να δίνουν τον ρυθμό.
Σε απότομες ανηφόρες κάνε πιο μικρά βήματα και αύξησε τον ρυθμό σου προκειμένου να διατηρήσεις καλό επίπεδο έντασης.

Διαβάστε επίσης:  Πηγές φυτικής πρωτεΐνης για να αποφύγετε το κρέας