Τη σύσταση της «Κοινωνικής Συμμαχίας για τον Πολίτη» ανακοίνωσαν ΚΥΣΟΑ, ΟΣΑΚ και Παρατηρητήριο Τρίτης Ηλικίας

Στη σύναψη Μνημονίου Συνεργασίας και στη σύσταση της «Κοινωνικής Συμμαχίας για τον Πολίτη», με στόχο τη θεσμική συνεργασία, τη συλλογική διεκδίκηση και την ενίσχυση της φωνής των ασθενών, των ατόμων με αναπηρία και των ηλικιωμένων στον δημόσιο διάλογο και στη χάραξη πολιτικών, προχωρούν η Ομοσπονδία Συνδέσμων Ασθενών Κύπρου (ΟΣΑΚ), η ΚΥΣΟΑ και το Παρατηρητήριο Τρίτης , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Απεργιακή κινητοποίηση την Τετάρτη – Τι αλλάζει στα δημόσια νοσηλευτήρια

Hot this week

Related Articles

Popular Categories