Πρώτη αιτία θανάτου τα καρδιαγγειακά νοσήματα στην Κύπρο

Τα καρδιαγγειακά νοσήματα εξακολουθούν να αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου στην Κύπρο, δήλωσε χθες Πέμπτη ο Υπουργός Υγείας Νεόφυτος Χαραλαμπίδης σε ομιλία εκ μέρους του Προέδρου της Δημοκρατίας στην ημερίδα «Από την Πρόληψη στην Ακρίβεια: Προώθηση της Καρδιαγγειακής Υγείας μέσω Καινοτομίας και Εξατομικευμένης Φροντίδας – Από την Επιστημονική Τεκμηρίωση στην Πραγματική Επίδραση», που συνδιοργανώνει η Ιατρική Σχολή , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  «Όχι» στη μείωση νοσηλευτών ανά ασθενή – Προειδοποιούν για σοβαρές συνέπειες οι συντεχνίες

Hot this week

Related Articles

Popular Categories