Σε λειτουργία η νέα μονάδα αιμοκάθαρσης στο νοσοκομείο Αμμοχώστου



Σε λειτουργία η νέα μονάδα αιμοκάθαρσης στο Νοσοκομείο Αμμοχώστου Μετά από μακροχρόνιο αγώνα και πολλές πιέσεις με πρωταγωνιστή τον αείμνηστο πρόεδρο του Συνδέσμου Νεφροπαθών Αμμοχώστου Γιώργο Κκέζο τέθηκε σε λειτουργία η νέα μονάδα αιμοκάθαρσης στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου. Η μονάδα δέχθηκε τους πρώτους νεφροπαθείς την περασμένη Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2023 προσφέροντας υπηρεσίες με τις καινούργιες μηχανές. , …. Συνέχισε την ανάγνωση στο dialogos.com.cy Read More

Διαβάστε επίσης:  Απεργιακή κινητοποίηση την Τετάρτη – Τι αλλάζει στα δημόσια νοσηλευτήρια

Hot this week

Related Articles

Popular Categories