Σάββια Ορφανίδου: Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να διορθώσουμε ύστερα από τρία χρόνια εφαρμογής του ΓεΣΥ



Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να διορθώσουμε ύστερα από τρία χρόνια εφαρμογής του ΓΕΣΥ και μεγαλύτερη έγνοια είναι η διασφάλιση της βιωσιμότητας του, ανέφερε στον ΑΣΤΡΑ η βουλευτής του ΔΗΣΥ Σάββια Ορφανίδου. Τόνισε ότι πρέπει να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά τα θέματα των καταχρήσεων και οι σπατάλες και να εισαχθούν κριτήρια αλλά και κίνητρα για τους γιατρούς. Όσον


Read More , στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  ΟΚΥΠΥ για τις διαμαρτυρίες: «Ψάχνουμε προσωπικό αλλά δεν βρίσκουμε»

Hot this week

Related Articles

Popular Categories