Πρόστιμα σε πέραν των 40 παροχέων υγείας για καταχρήσεις στο ΓεΣΥ – Λιγότερες από 10 οι υποθέσεις στην Αστυνομία

Πρόστιμα ύψους 80 χιλιάδων ευρώ σε πέραν των 40 παροχέων υγείας επιβλήθηκαν εντός του 2023 από τον Οργανισμό Ασφάλισης Υγείας για καταχρήσεις στο ΓεΣΥ, σύμφωνα με στοιχεία που εξασφάλισε το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων. Εξάλλου, στα πλαίσια των ελέγχων του Οργανισμού, κατά το 2023, για καταχρήσεις από πλευράς παροχέων υγείας, υπολογίζεται ότι έχουν απορριφθεί πέραν των , ….
Διαβάστε περισσότερα Read Moreστο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Τι μεταφέρεται μαζί με το φαγητό; Οι Αρχές ετοιμάζουν εκστρατείες – Έλεγχοι και πιθανές αλλαγές στη νομοθεσία

Hot this week

Related Articles

Popular Categories