Πώς να προετοιμάσετε το δέρμα σας για την άνοιξη

 

Ο χειμώνας και η σκληρότητα με την οποία φέρθηκε στο δέρμα μας πέρασε. Ώρα λοιπόν να προετοιμάσουμε την επιδερμίδα μας για τις νέες καιρικές συνθήκες, για να είμαστε σίγουρες πως θα είναι πιο υγιής από ποτέ.

Πίνουμε νερό
Η πιο σημαντική ίσως συμβουλή σε ό,τι έχει να κάνει με το δέρμα είναι η τακτική ενυδάτωση. Πίνουμε καθημερινά πολύ νερό, ώστε το σώμα μας να έχει πάντα τις σωστές αναλογίες υγρασίας, να μπορούμε να ελέγχουμε καλύτερα την όρεξή μας, αλλά και να νιώθουμε γεμάτοι ενέργεια.
Ενυδάτωση
Μια καλή ενυδατική λοσιόν μπορεί να κάνει θαύματα για το δέρμα μας και να το προστατεύσει. Η κατάλληλη στιγμή για να χρησιμοποιήσετε την ενυδατική λοσιόν σας είναι μετά από το μπάνιο, καθώς το δέρμα είναι ακόμα υγρό. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποιούμε την ενυδατική δύο με τρεις φορές την ημέρα.
Σωστό σαπούνι
Επειδή ο καιρός είναι λιγότερο ξηρός, τα φυσικά έλαια της επιδερμίδας δεν φεύγουν εύκολα. Συνεπώς, πρέπει να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε ένα πιο απαλό σαπούνι για καθαρισμό, ειδικά στα χέρια και στο πρόσωπο που είναι οι δύο πιο ευαίσθητες περιοχές.
Αντηλιακό
Κανονικά θα πρέπει να βάζουμε αντηλιακό καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ακόμα κι όταν ο ουρανός είναι μούντος, η βλαβερή υπεριώδης ακτινοβολία μπορεί ακόμα να μας φτάσει. Τους καλοκαιρινούς μήνες όμως η ακτινοβολία αυτή είναι ακόμα πιο ισχυρή, συνεπώς πρέπει να χρησιμοποιούμε καθημερινά αντηλιακό με δείκτη προστασίας τουλάχιστον 15, ώστε να μειώσουμε τον κίνδυνο καψίματος, ρυτίδων, αλλά και καρκίνο του δέρματος.
Απολέπιση
Η απολέπιση είναι σημαντικό κομμάτι της φροντίδας του δέρματος, αλλά πολλοί από εμάς την ξεχνάμε. Ειδικά την άνοιξη που το δέρμα μας είναι ξηρό λόγω των χειμερινών μηνών που προηγήθηκαν, είναι η τέλεια ευκαιρία να απομακρύνουμε τα νεκρά κύτταρα και να κάνουμε το δέρμα μας να φαίνεται πιο φρέσκο και νεανικό από ποτέ.
Βιταμίνες
Όσο μεγαλώνουμε, η κυτταρική μας αναδόμηση αρχίζει να γίνεται πιο αργή κι έτσι προκαλούνται τα σημάδια της γήρανσης. Επιπλέον, η παραγωγή ελαίων αρχίζει να ελαττώνεται και το δέρμα μας κινδυνεύει να αφυδατωθεί. Μιλήστε με τον δερματολόγο σας για το ποιες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά χρειάζεστε και, γιατί όχι, κάντε εξετάσεις για να είστε σίγουροι πως δεν έχετε κάποια έλλειψη.
Σύντομα ντους
Μη μένετε στο ντους για περισσότερα από 10 λεπτά και να θυμάστε ότι είναι πολύ καλύτερο να πλένεστε με χλιαρό νερό, καθώς το πολύ ζεστό νερό μπορεί να έχει το αντίστροφο αποτέλεσμα, να σας αφήσει δηλαδή πιο αφυδατωμένες.
Προσοχή στα χείλη
Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν προβλήματα με τα χείλη τους τον χειμώνα. Το ξέρετε πως χάνουμε περισσότερη υγρασία από τα χείλη πάρα από οποιοδήποτε άλλο σημείο του σώματός μας; Όταν βουρτσίζετε τα δόντια σας, μπορείτε με την οδοντόβουρτσά σας να κάνετε μια απαλή απολέπιση στα χείλη κι έπειτα να χρησιμοποιήσετε ένα lip balm.
Επιμέλεια: Κριστίν Κιλικίτα

Διαβάστε επίσης:  Τα 5 καλύτερα λάδια για το πρόσωπό σου!