Η ΟΣΑΚ χαιρετίζει την πρωτοβουλία για εθνική στρατηγική φυσιολογικού τοκετού

Η Ομοσπονδία Ασθενών Κύπρου χαιρετίζει την πρωτοβουλία του Υπουργείου Υγείας καθώς και την υποστήριξη και αποφασιστικότητα που επέδειξε η ίδια η Υπουργός, Πόπη Κανάρη, για την εκπόνηση στρατηγικής για την προώθηση του φυσιολογικού τοκετού και την πρόληψη της προωρότητας”. Σε ανακοίνωσή της η ΟΣΑΚ αναφέρει ότι ευελπιστεί “ότι σύντομα θα εφαρμοστούν δράσεις για την υλοποίησή , ….

…. Συνέχισε την ανάγνωση στο dialogos.com.cy Read More

Διαβάστε επίσης:  Αγορά Υπηρεσιών Ενδοκρινολόγου για κάλυψη των αναγκών του Νοσοκομείου Αρχιεπίσκοπος Μακάριος ΙΙΙ (ΝΑΜ ΙΙΙ) σύμφωνα με το Παράρτημα XIV του Ν.73(Ι)/2016

Hot this week

Related Articles

Popular Categories