Οργίλη αντίδραση ΟΣΑΚ: «Κάποιοι στο Υπουργείο Υγείας “ξεδόντιασαν” το νομοσχέδιο για τον “συνήγορο του ασθενή”»



Η Ομοσπονδία Συνδέσμων Ασθενών Κύπρου (ΟΣΑΚ) εκφράζει την οργή της για «τον τρόπο με τον οποίο κάποιοι στο Υπουργείο Υγείας ‘ξεδόντιασαν’ κυριολεκτικά τον θεσμό του Συνηγόρου του ασθενή πριν ακόμα πάει στην Βουλή το σχετικό νομοσχέδιο». Με ανακοίνωση της, η ΟΣΑΚ καλεί τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ο οποίος δεσμεύτηκε ενώπιον των οργανωμένων ασθενών να παρέμβει, Read More / Συνέχισε την ανάγνωση στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Η «αόρατη» ασθένεια που επηρεάζει χιλιάδες στην Κύπρο

Hot this week

Related Articles

Popular Categories