Νεφροπαθείς ταλαιπωρούνται στα Νοσοκομεία Λάρνακας και Αμμοχώστου

Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νεφροπαθείς λόγω στελέχωσης και όχι μόνο στις κλινικές των Γενικών Νοσοκομείων Λάρνακας και Αμμοχώστου απασχόλησαν την Επιτροπή Υγείας της Βουλής. Όπως επεσήμανε η πρόεδρος της Παγκύπριας Οργάνωσης Νεφροπαθών, Έμιλυ Πετρίδου, η Λάρνακα και η Αμμόχωστος είναι τα δύο μεγαλύτερα αγκάθια για τους νεφροπαθείς. Ανέφερε ακόμη πως όταν κτιζόταν η μονάδα , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  «Όχι» στη μείωση νοσηλευτών ανά ασθενή – Προειδοποιούν για σοβαρές συνέπειες οι συντεχνίες

Hot this week

Related Articles

Popular Categories