Νέα συνάντηση ΟΚΥπΥ-νοσηλευτών στις 6 Ιουνίου για την εξοικονόμηση προσωπικού

Νέα συνάντηση όρισαν για την ερχόμενη εβδομάδα, 6 Ιουνίου, ο ΟΚΥπΥ και οι συντεχνίες των νοσηλευτών στα δημόσια νοσηλευτήρια κατά την οποία θα επεξεργαστούν εναλλακτικούς τρόπους, κυρίως μέσω της εξοικονόμησης προσωπικού, για να μπορέσουν να καλυφθούν, μερικώς, οι ανάγκες που υπάρχουν σε νοσηλευτές, όπως δήλωσαν στο ΚΥΠΕ ο Πρόεδρος του Κλάδου Νοσηλευτών της ΠΑΣΥΔΥ Πρόδρομος , ….
Διαβάστε περισσότερα Read Moreστο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Αγορά Υπηρεσιών Τεχνολόγων Ιατρικής Φυσικής για κάλυψη των αναγκών του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας σύμφωνα με το Παράρτημα XIV του Ν.73(Ι)/2016

Hot this week

Related Articles

Popular Categories