Να αγκαλιάσει τα δημόσια νοσηλευτήρια και τους επαγγελματίες υγείας κάλεσε τον νέο Υπουργό Υγείας ο Μ. Χατζηπαντέλα



Να αγκαλιάσει τα δημόσια νοσηλευτήρια και τους επαγγελματίες υγείας κάλεσε τον νέο Υπουργό Υγείας ο απερχόμενος Υπουργός Μιχάλης Χατζηπαντέλα, προσθέτοντας πως τα δημόσια νοσηλευτήρια είναι η ραχοκοκαλιά του συστήματος υγείας. Ο κ. Χατζηπαντέλα, ο οποίος επισκέφτηκε λίγο μετά τις 13:00 του Σαββάτου το Γενικό Νοσοκομείο Πάφου, ανέφερε πως ολοκληρώνει τις επισκέψεις του στα δημόσια νοσηλευτήρια , …. Συνέχισε την ανάγνωση στο dialogos.com.cy Read More

Διαβάστε επίσης:  Καταγγελίες για υποστελέχωση στα νοσοκομεία – «Οι εργαζόμενοι έχουν φτάσει στα όριά τους»

Hot this week

Related Articles

Popular Categories