Γίνεται καινούργιο το ισόγειο του Γενικού Νοσοκομείου Λάρνακας



Ακριβώς σαράντα χρόνια μετά τα εγκαίνια του Γενικού Νοσοκομείου Λάρνακας μπαίνει σε πορεία πλήρους ανακαίνισης τουλάχιστον ένα μέρος του. Ο λόγος για το ισόγειο της παλιάς πτέρυγας όπου, όπως ανακοίνωσε μεσοβδομάδα ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, ξεκίνησαν τα έργα και εντός του 2024 θα είναι έτοιμο το ανακαινισμένο Τμήμα Πρώτων Βοηθειών. Σύμφωνα με τον ΟΚΥπΥ, , ….

…. Συνέχισε την ανάγνωση στο dialogos.com.cy Read More

Διαβάστε επίσης:  Η Κύπρος πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο στην επιβίωση από καρκίνο

Hot this week

Related Articles

Popular Categories