Εκτίμηση και ευγνωμοσύνη στους νοσηλευτές εκφράζει η ΟΣΑΚ



H Ομοσπονδία Συνδέσμων Ασθενών Κύπρου (ΟΣΑΚ), με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Νοσηλευτών (12 Μαΐου) εκφράζει την εκτίμηση και ευγνωμοσύνη της προς όλους τους νοσηλευτές/νοσηλεύτριες και μαίες για την τεράστια προσφορά τους στον Κύπριο ασθενή. Στο δελτίο Τύπου η ΟΣΑΚ αναφέρει ότι το λειτούργημα του νοσηλευτή δεν είναι μια απλή εργασία, καθώς απαιτεί ψυχική αφοσίωση, , ….

…. Συνέχισε την ανάγνωση στο dialogos.com.cy Read More

Διαβάστε επίσης:  Αγορά Υπηρεσιών Ενδοκρινολόγου για κάλυψη των αναγκών του Νοσοκομείου Αρχιεπίσκοπος Μακάριος ΙΙΙ (ΝΑΜ ΙΙΙ) σύμφωνα με το Παράρτημα XIV του Ν.73(Ι)/2016

Hot this week

Related Articles

Popular Categories