Χωρίς αντιϊκά φάρμακα άφησε το Υπ. Υγείας τα κρατικά φαρμακεία στα νοσοκομεία



Χωρίς αντιϊκά φάρμακα άφησε το Υπουργείο Υγείας τα κρατικά φαρμακεία στα νοσοκομεία. Πολίτες που νοσούν με κορωνοϊό και συνυπάρχουν και άλλα νοσήματα καταγγέλλουν ότι είναι μετέωροι αφού δεν υπάρχουν αντιϊκά φάρμακα. Σε επικοινωνία που είχε ο ΑΣΤΡΑ με τους αρμόδιους στο Υπουργείο Υγείας μας λέχθηκε ότι καταβάλλονται προσπάθειες ώστε το συντομότερο να παραληφθεί το συγκεκριμένο , ….

…. Συνέχισε την ανάγνωση στο dialogos.com.cy Read More

Διαβάστε επίσης:  Κυπριακή υπογραφή σε ερευνητικό πρόγραμμα αιχμής για τη νόσο Alzheimer

Hot this week

Related Articles

Popular Categories