Ανησυχία για διεργασίες που αφορούν δημόσια νοσηλευτήρια εκφράζει η ΠΑΣΥΚΙ



Ανησυχία για το μέλλον των δημόσιων νοσηλευτηρίων και των εργαζομένων σε αυτά εκφράζει με ανακοίνωσή της η Παγκύπρια Συνομοσπονδία Κρατικών Ιατρών (ΠΑΣΥΚΙ), παραπέμποντας στις δηλώσεις του Υπουργού Οικονομικών για σχέδιο εθελούσιας αποχώρησης και στις διαβουλεύσεις ΟΑΥ-ΟΚΥΠΥ για την προσφορά υπηρεσιών στο ΓεΣΥ. Συγκεκριμένα, η ΠΑΣΥΚΙ αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι δεν είχε οποιαδήποτε ενημέρωση ή/και , ….

…. Συνέχισε την ανάγνωση στο dialogos.com.cy Read More

Διαβάστε επίσης:  Αγορά Υπηρεσιών Τεχνολόγων Ιατρικής Φυσικής για κάλυψη των αναγκών του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας σύμφωνα με το Παράρτημα XIV του Ν.73(Ι)/2016

Hot this week

Related Articles

Popular Categories