ΑΚΕΛ Λάρνακας: Έντονη ανησυχία για την υποστελέχωση στο ΓΝ Λάρνακας



«Για πολλοστή φορά εκφράζουμε την έντονη ανησυχία μας αναφορικά με την υποστελέχωση νοσηλευτών στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας», σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του ΑΚΕΛ Λάρνακας. Αναλυτικά: Τα όσα καταγγέλλονται εκ νέου σε σημερινό ρεπορτάζ της εφημερίδας «Χαραυγή» δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα, ειδικά όταν εκφράζονται απόψεις λειτουργών υγείας ότι «κινδυνεύουν ζωές». Τον προηγούμενο μήνα μετά από , …. Συνέχισε την ανάγνωση στο dialogos.com.cy Read More

Διαβάστε επίσης:  Τι μεταφέρεται μαζί με το φαγητό; Οι Αρχές ετοιμάζουν εκστρατείες – Έλεγχοι και πιθανές αλλαγές στη νομοθεσία

Hot this week

Related Articles

Popular Categories