[[{“value”:”
1. ΘΕΣΗ, Ημερομηνία, ώρα και τοποθεσία Εξετάσεων
Εξεταστικό Κέντρο: Γυμνάσιο Παλουριώτισσας, Αιγαίως 18, Παλουριώτισσα, 1035, Λευκωσία
Πρόγραμμα Εξετάσεων
| Σάββατο, 22 Νοεμβρίου 2025 | ||||
| Θέση | Από | Έως | Διάρκεια | |
| (α) | Διοικητικός Λειτουργός | 09:00 | 10:00 | 60 λεπτά |
| (β) | Βοηθός Γραμματειακός Λειτουργός | 10:30 | 11:30 | 60 λεπτά |
| Λειτουργός Ανθρώπινου Δυναμικού | ||||
| (γ) | Βοηθός Λογιστικός Λειτουργός | 12:00 | 13:00 | 60 λεπτά |
2. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΎΛΗ
Η γραπτή εξέταση θα περιλαμβάνει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και θα αφορά την ακόλουθη ενδεικτική εξεταστέα ύλη:
Λειτουργός Ανθρώπινου Δυναμικού
- Νομοθεσία και Κανονιστικές Διοικητικές Πράξεις ΟΚΥπΥ
- Εργατική Νομοθεσία:
- Ο περί Προστασίας της Μητρότητας/Πατρότητας Νόμος.
- Ο περί Γονικής Άδειας και Άδειας για λόγους Ανωτέρας Βίας.
- Ο περί Τερματισμού της Απασχόλησης Νόμος.
- Ο περί Ίσης Μεταχείρισης Ανδρών και Γυναικών στην Απασχόληση και Επαγγελματική Εκπαίδευση Νόμος
- Προγραμματισμός μελλοντικών αναγκών σε ανθρώπινο δυναμικό.
- Στρατηγική διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού.
- Προσέλκυση και επιλογή ανθρώπινου δυναμικού.
- Προσαρμογή και ενσωμάτωση νέων εργαζομένων (onboarding).
- Εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού.
- Παρακίνηση και δέσμευση ανθρώπινου δυναμικού (Employee Engagement).
- Αξιολόγηση απόδοσης ανθρώπινου δυναμικού.
- Απολαβές και Ωφελήματα ανθρώπινου δυναμικού.
- Διατήρηση ανθρώπινου δυναμικού.
- Σχεδιασμός Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας και ανάπτυξης.
- Εργασιακή ηθική και επαγγελματική δεοντολογία.
- Διαχείριση εργασιακών συγκρούσεων και παραπόνων.
- Επικοινωνία και συνεργασία σε ποικιλόμορφες ομάδες.
- Οργανωσιακή κουλτούρα και κλίμα.
- Διαχείριση χρόνου, προτεραιοτήτων και εργασιακού φόρτου.
- Χρήση Η/Υ και εφαρμογών MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, ηλεκτρ. ημερολόγιο).
- Επικοινωνία, ενεργητική ακρόαση και ανατροφοδότηση.
- Διαχείριση συγκρούσεων και διαπραγματεύσεις.
Βοηθός Γραμματειακός Λειτουργός.
- Νομοθεσία και Κανονιστικές Διοικητικές Πράξεις ΟΚΥπΥ
- Χρήση Η/Υ και εφαρμογών MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, ηλεκτρ. ημερολόγιο).
- Δεξιότητες επικοινωνίας και κώδικας συμπεριφοράς (εχεμύθεια, υπευθυνότητα, ευθυκρισία, ακεραιότητα χαρακτήρα, κλπ)
- Διαχείριση εργασιακών συγκρούσεων και παραπόνων.
- Τήρηση Αρχείου
- Διοικητική Υποστήριξη
- Οργάνωση και Διαχείριση Γραφείου.
- Απλοί υπολογισμοί για αγορές και εκπτώσεις, κέρδος/ζημιά από αγοραπωλησίες και ασκήσεις με ΦΠΑ
- Απλοί υπολογισμοί για μηνιαία/ετήσια εισοδήματα και φόρο εισοδήματος της Κυπριακής Δημοκρατίας
- Σύνταξη Ημερησίας Διάταξης και Πρακτικών Συνεδριάσεων
Για την εξέταση θα χρειαστείτε υπολογιστική μηχανή, η οποία ΔΕΝ επιδέχεται προγραμματισμό. Είναι υποχρέωση των υποψηφίων να την φέρουν μαζί τους.
Βοηθός Λογιστικός Λειτουργός
- Νομοθεσία και Κανονιστικές Διοικητικές Πράξεις ΟΚΥπΥ
- Διαφορές χρηματοοικονομικής και διοικητικής λογιστική
- Διπλογραφικό σύστημα (Χρέωση, Πίστωση
- Λογιστική εξίσωση / ισότητα
- Λογιστικός Κύκλος (Λογαριασμοί, Λογιστικές εγγραφές, Κλείσιμο λογαριασμών, Ισοζύγιο, Προσαρμογές)
- Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις ατομικών επιχειρήσεων και εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Κατάσταση Αποτελεσμάτων, Ισολογισμός, Μεταβολές Κεφαλαίου, Ταμειακές Ροές)
- Χρήστες χρηματοοικονομικών καταστάσεων
- Κεφαλαιουχικά και Λειτουργικά Έξοδα
- Πάγια Στοιχεία Ενεργητικού, Απόσβεση, Πώληση παγίου στοιχείου
- Βιβλίο Ταμείου και Μικρό Ταμείο
- Κατάσταση Συμφιλίωσης Τράπεζας
- Βοηθητικά Βιβλία
- Λογαριασμοί Ελέγχου Καθολικού
- Επισφαλείς Απαιτήσεις / Χρεώστες και Πρόβλεψη Επισφαλών Απαιτήσεων
- Λογιστικά Λάθη και Διορθώσεις Λαθών
- Αποτίμηση Αποθεμάτων
- Απλός υπολογισμός μισθοδοσίας
- Νομοθεσία και Κανονιστικές Διοικητικές Πράξεις ΟΚΥπΥ
- Συμφιλίωση τραπεζικών λογαριασμών και λογαριασμών πιστωτών
- Καταχώρηση λογιστικών εγγραφών και τιμολογίων
- Ανάλυση αποτελεσμάτων χρησιμοποιώντας αριθμοδείκτες
- Σχεδιασμός και έλεγχος των προϋπολογισμών (basic)
- Ετοιμασία λογαριασμών από ημιτελή στοιχεία
Για την εξέταση θα χρειαστείτε υπολογιστική μηχανή, η οποία ΔΕΝ επιδέχεται προγραμματισμό. Είναι υποχρέωση των υποψηφίων να την φέρουν μαζί τους.
Διοικητικός Λειτουργός
- Νομοθεσία και Κανονιστικές Διοικητικές Πράξεις ΟΚΥπΥ
- Χρήση Η/Υ και εφαρμογών MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, ηλεκτρ. Ημερολόγιο).
- Δημόσιες Συμβάσεις.
- Διοίκηση: Δομές, Οι βασικές λειτουργίες της Διοίκησης, Ηγεσία – Λήψη αποφάσεων, Οργανωσιακή κουλτούρα – Διοίκηση αλλαγών.
- Δεξιότητες επικοινωνίας, ενεργητική ακρόαση, σαφής προφορική και γραπτή επικοινωνία.
- Αντιμετώπιση και διαχείριση συγκρούσεων.
- Ομαδική εργασία και διαπροσωπικές σχέσεις.
- Διαχείριση Έργων: Η έννοια του έργου – Κύκλος ζωής έργου, Οργάνωση και διοίκηση έργου, Δομή ανάλυσης εργασιών – Χρονοπρογραμματισμός εργασιών, Προγραμματισμός πόρων, Κόστος έργου.
The post Ανακοίνωση γραπτών εξετάσεων appeared first on Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.
“}]]


