Ο ΟΚΥπΥ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ

[[{“value”:”

Λευκωσία | 6 Μαρτίου 2025

Ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) κάνει ένα ακόμα βήμα για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας, εφαρμόζοντας Σύστημα Αξιολόγησης της Εμπειρίας των Ασθενών, το οποίο έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 3.500 απαντήσεις μέσα σε 3 μόλις μήνες.

Το σύστημα καλύπτει όλα τα Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας του ΟΚΥπΥ και, μέσω ανώνυμων αξιολογήσεων, καταγράφει την εμπειρία των ασθενών. Η εφαρμογή του συστήματος αποσκοπεί στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την αποδοτικότητα των δομών του οργανισμού.

Πώς λειτουργεί το Σύστημα Αξιολόγησης Εμπειρίας Ασθενών;

Άμεση επικοινωνία
Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής τους, οι ασθενείς λαμβάνουν γραπτό μήνυμα (SMS) με έναν σύνδεσμο, όπου μπορούν να αξιολογήσουν ανώνυμα τις υπηρεσίες που έλαβαν.

Διαβάστε επίσης:  Βουλή: Με νόμο ρυθμίζεται ο διορισμός/θητείες Συμβουλευτικής Επιτροπής Ασθενών

Στοχευμένη συλλογή δεδομένων:
Ανάλογα με την επίσκεψη, αποστέλλεται το κατάλληλο ερωτηματολόγιο για:

  • Εξωνοσοκομειακές Υπηρεσίες
  • Ενδονοσοκομειακές Υπηρεσίες
  • Τμήμα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών (ΤΑΕΠ)
  • Υπηρεσίες Ημερήσιας Φροντίδας
shsoevaluationsystem2

Εμπεριστατωμένη ανάλυση
Οι ερωτήσεις καλύπτουν θέματα όπως η συμπεριφορά του προσωπικού, η καθαριότητα, η ποιότητα του φαγητού και η συνολική εμπειρία υγείας. 

shsoevaluationsystem3

Διαφάνεια και αξιοποίηση δεδομένων
Οι απαντήσεις αναλύονται αυτόματα, δημιουργώντας στατιστικές αναφορές για κάθε Νοσοκομείο και Κέντρο Υγείας, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα άμεσων βελτιώσεων.

shsoevaluationsystem4

Γιατί είναι σημαντικό αυτό το Σύστημα;
Με την ανατροφοδότηση του κοινού, ο Οργανισμός ενισχύει τη διαφάνεια και την ποιότητα των υπηρεσιών που 

shsoevaluationsystem21

παρέχει, εξασφαλίζοντας καλύτερη εμπειρία φροντίδας υγείας για όλους. Εάν προκύψουν αρνητικές αξιολογήσεις, οι ασθενείς/επισκέπτες μπορούν να παρέχουν αναλυτικά σχόλια καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας τους, επιτρέποντας την άμεση επίλυση πιθανών προβλημάτων.

Διαβάστε επίσης:  Αποφυγή ζάχαρης τα πρώτα δύο χρόνια μειώνει τον κίνδυνο εμφράγματος και εγκεφαλικού

Δέσμευση για συνεχή βελτίωση
Ο ΟΚΥπΥ παραμένει αφοσιωμένος στη συνεχή αναβάθμιση όλων των υπηρεσιών που παρέχει, λαμβάνοντας υπόψη τη φωνή των ασθενών. Η εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης της εμπειρίας των ασθενών,αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, διασφαλίζοντας ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας εξελίσσονται με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών. Με τη χρήση των ανώνυμων δεδομένων και την ανάλυση των αξιολογήσεων, εντοπίζονται τάσεις, καλές πρακτικές, αλλά και πιθανά σημεία προς βελτίωση, επιτρέποντας την άμεση λήψη μέτρων για την αναβάθμιση της εμπειρίας των ασθενών.

shsoevaluationsystem11

The post Ο ΟΚΥπΥ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ appeared first on Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

Διαβάστε επίσης:  Χρειάζεται σχέδιο για το μέλλον της δημόσιας υγείας

“}]] 

Hot this week

Προκήρυξη μίας κενής θέσης μηχανικού Κτιρίων και Υποδομών (Αρχιτεκτονική) (31-10-25)

Γίνεται δεκτή η υποβολή αιτήσεων για μία (1) κενή θέση Μηχανικού Κτιρίων και Υποδομών (Αρχιτεκτονική) του Οργανισμού...

Καινοτόμες θεραπείες στις αιματολογικές κακοήθειες της παιδικής ηλικίας

Πώς λειτουργούν και γιατί αλλάζουν τη ζωή των παιδιών...

O συχνότερος τύπος καρκίνου στους άνδρες στην Κύπρο – Πρόληψη και έγκαιρη ανίχνευση προτείνει ο ΠΑΣΥΚΑΦ

Ο καρκίνος του προστάτη αποτελεί τον συχνότερο τύπο καρκίνου...

Αύξηση ανθεκτικών βακτηριακών λοιμώξεων αίματος στην Ευρώπη από γήρανση πληθυσμού

Τα ποσοστά των λοιμώξεων του αίματος που προκαλούνται από...

Η Κύπρος στον πάτο της ΕΕ στους ελέγχους πρόληψης καρκίνου

Η Κύπρος στον πάτο της ΕΕ στους ελέγχους πρόληψης...

Related Articles

Popular Categories