Με αγωγές κατά του ΟΑΥ και στάση εργασίας θα προχωρήσει ο Σύνδεσμος Διαγνωστικών Κέντρων

Mε αγωγές κατά του Οργανισμού Ασφάλισης Υγείας (ΟΑΥ) και δίωρη στάση εργασίας προχωρούν τα διαγνωστικά κέντρα μέλη του Παγκύπριου Συνδέσμου Διαγνωστικών Κέντρων (ΠΑΣΥΔΙΚΕ). Όπως είναι γνωστό, τα κέντρα που ανήκουν στον ΠΑΣΥΔΙΚΕ διαφωνούν με την επιβολή ποιοτικών κριτηρίων, όπως αυτά τίθενται από πλευράς ΟΑΥ, αφού υποστηρίζουν πως δεν σχετίζονται με την αναβάθμιση της υγείας, αλλά με , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  ΟΚΥΠΥ για τις διαμαρτυρίες: «Ψάχνουμε προσωπικό αλλά δεν βρίσκουμε»

Hot this week

Related Articles

Popular Categories