60 και πλέον νοσηλευτές κατήγγειλαν γιατρό για εκφοβισμό και φραστικές επιθέσεις

Αναστάτωση επικρατεί σε Τμήμα κρατικού νοσοκομείου, όπου δεκάδες νοσηλευτές έχουν καταγγείλει γιατρό για προσβλητική και εκφοβιστική συμπεριφορά, τόσο σε βάρος συναδέλφων του όσο και, σε ορισμένες περιπτώσεις, απέναντι σε ασθενείς και συγγενείς τους. Σύμφωνα με τον Φιλελεύθερο, η αρχική καταγγελία έγινε τον Ιανουάριο από συνδικαλιστική οργάνωση των νοσηλευτών, απευθείας στο Υπουργείο Υγείας και στον ΟΚΥπΥ. , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Αγορά Υπηρεσιών Τεχνολόγων Ιατρικής Φυσικής για κάλυψη των αναγκών του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας σύμφωνα με το Παράρτημα XIV του Ν.73(Ι)/2016

Hot this week

Related Articles

Popular Categories