Τέσσερις διασωληνωμένοι με γρίπη, 90% η πληρότητα στα νοσοκομεία

Διασωληνωμένοι στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας βρίσκονται τέσσερις ασθενείς που νοσηλεύονται με γρίπη, ενώ τα αυξημένα περιστατικά γρίπης και COVID έχουν εντείνει την προσέλευση ασθενών στα νοσοκομεία, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο ΚΥΠΕ ο εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου. Ο κ. Χαριλάου εξήγησε ότι τα περιστατικά γρίπης εκδηλώθηκαν φέτος νωρίτερα από ό,τι αναμενόταν, με τα , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Η «αόρατη» ασθένεια που επηρεάζει χιλιάδες στην Κύπρο

Hot this week

Related Articles

Popular Categories