Η ΟΣΑΚ χαιρετίζει την εκπροσώπηση των ασθενών στο ΔΣ του ΟΚΥπΥ

Την έγκριση από το Υπουργικό Συμβούλιο του Τροποποιητικού Νομοσχεδίου «Ο περί Ίδρυσης Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Τροποποιητικός) (Αρ.4) Νόμος του 2025», με το οποίο προωθείται η εκπροσώπηση των ασθενών στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΚΥπΥ, χαιρετίζει, σε ανακοίνωση της, η Ομοσπονδία Συνδέσμων Ασθενών Κύπρου (ΟΣΑΚ). Η ΟΣΑΚ εκφράζει, παράλληλα, τις ευχαριστίες της προς τον Πρόεδρο της , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Κυπριακή υπογραφή σε ερευνητικό πρόγραμμα αιχμής για τη νόσο Alzheimer

Hot this week

Related Articles

Popular Categories