Σφοδρή αντίδραση Κουλούμα: «Αναβαθμίστε το υπάρχον, μην πετάτε εκατομμύρια σε νέο νοσοκομείο»

Κατά της ανέγερσης νέου Νοσοκομείου στην Πόλη Χρυσοχούς τάσσεται ο τέως πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ασθενών, Μάριος Κουλούμας, σε ανοιχτή επιστολή προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Όπως αναφέρει, μετά από συζητήσεις με τοπικούς επαγγελματίες υγείας και άλλους εμπλεκόμενους, ο ορθολογικός σχεδιασμός υπηρεσιών υγείας στην περιοχή υπαγορεύει την αναβάθμιση του υφιστάμενου νοσοκομείου, η οποία μπορεί να , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Παραδοχή από Υπ. Υγείας: Έλλειψη 600 νοσηλευτών, εξετάζεται ελεγχόμενη εργοδότηση από τρίτες χώρες

Hot this week

Related Articles

Popular Categories