Ανησυχία επαγγελματιών υγείας για νομοσχέδιο που ρυθμίζει τα κέντρα αποκατάστασης

Έντονη αγωνία και τον βαθύ προβληματισμό για τις εξελίξεις που αφορούν το υπό διαμόρφωση νομοσχέδιο που ρυθμίζει την ίδρυση, τη λειτουργία, τον έλεγχο και την εποπτεία των Κέντρων Αποθεραπείας και αποκατάστασης, εκφράζουν ο Σύλλογος Εγγεγραμμένων Λογοπαθολόγων Κύπρου, ο Παγκύπριος Σύλλογος Εργοθεραπευτών και ο Παγκύπριος Σύλλογος Φυσιοθεραπευτών. Σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση τους, παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Νόμος του 1936 κρατά ακόμη σορούς στα ψυγεία – Έρχεται μεγάλη ανατροπή στις διαδικασίες

Hot this week

Related Articles

Popular Categories