Η ενίσχυση του ΓεΣΥ στο επίκεντρο συνάντησης ΠΙΣ και ΟΣΑΚ

Η ενίσχυση του Γενικού Συστήματος Υγείας (ΓεΣΥ), η λήψη μέτρων και η ψήφιση νομοθεσιών που θα το υποστηρίζουν και θα βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του αλλά και η προώθηση ενεργειών που θα διασφαλίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, αποτέλεσαν τον κεντρικό άξονα εθιμοτυπικής συνάντησης μεταξύ του Παγκύπριου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ) και της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ασθενών Κύπρου , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Τελικοί Κατάλογοι Μοριοδότησης Μεταθέσεων Νοσηλευτικών Λειτουργών Γενικής Νοσηλευτικής – Μόνιμων, Εργοδοτουμένων Αορίστου Χρόνου και με Συμβόλαιο ΟΚΥπΥ

Hot this week

Related Articles

Popular Categories