Thursday, December 12, 2024

Παρουσίασε επιπλοκές μετά από επέμβαση και του έδωσαν ραντεβού μετά από 10 μήνες

O τρόπος επικοινωνίας ασθενών με γιατρούς, η συμπεριφορά/εξυπηρέτηση επαγγελματιών υγείας προς τους ασθενείς, η απόρριψη αιτημάτων για επιπρόσθετες θεραπείες είναι αρκετά από τα παράπονα των ασθενών που κατέγραψε το Παρατηρητήριο Ασθενών για τον μήνα Νοέμβριο. Συγκεκριμένα, αριθμός παραπόνων αφορούσαν γιατρούς, προσωπικούς και ειδικούς για τον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των ασθενών. Λόγω προβλημάτων επικοινωνίας μεταξύ , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ – ΒΟΗΘΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ

Hot this week

«Ηταν ανίκανοι να χειριστούν το περιστατικό και επειδή δεν είχε κρεβάτι»

Σε κατάσταση σηπτικού σοκ διακομίστηκε την Κυριακή στο Νοσοκομείο...

Καταγγελία ΠΑΣΥΝΟ για απάθεια στην επίλυση των προβλημάτων του ΤΑΕΠ Λευκωσίας

Η Παγκύπρια Συντεχνία Νοσηλευτών καταγγέλλει τον ΟΚΥπΥ για «συνεχή...

Κόβει κορδέλες ο ΠτΔ και λέει πως… στηρίζει τα δημόσια νοσηλευτήρια

Η Κυβέρνηση, το κράτος, η Πολιτεία, στηρίζουμε τα δημόσια...

Εξάχρονο παιδάκι νεκρό μετά από σηπτικό σοκ – Σφοδρές καταγγελίες από Φαίδωνα

Σε κατάσταση σηπτικού σοκ μετά από ασθένεια με γαστρεντερίτιδα...

Σημαντική η εξασφάλιση συνεχούς και ποιοτικής φροντίδας για τα παιδιά με ρευματοπάθειες

Η εξασφάλιση αξιοπρεπούς και ποιοτικής φροντίδας για τα παιδιά...

«Δημιουργούμε νέους εθισμένους στη νικοτίνη»

Έντονες οι ανησυχίες της κοινωνίας σχετικά με την υγεία...

Related Articles

Popular Categories