Παρουσίασε επιπλοκές μετά από επέμβαση και του έδωσαν ραντεβού μετά από 10 μήνες

O τρόπος επικοινωνίας ασθενών με γιατρούς, η συμπεριφορά/εξυπηρέτηση επαγγελματιών υγείας προς τους ασθενείς, η απόρριψη αιτημάτων για επιπρόσθετες θεραπείες είναι αρκετά από τα παράπονα των ασθενών που κατέγραψε το Παρατηρητήριο Ασθενών για τον μήνα Νοέμβριο. Συγκεκριμένα, αριθμός παραπόνων αφορούσαν γιατρούς, προσωπικούς και ειδικούς για τον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των ασθενών. Λόγω προβλημάτων επικοινωνίας μεταξύ , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Και πάλι πρωτιά της Κύπρου στη χρήση αντιβιοτικών – Καλεί σε εμβολιασμό λοιμωξιολόγος

Hot this week

ΟΣΑΚ και ΕΒΦΚ ζητούν απόσυρση της πρότασης νόμου για φυσικοπαθητική και βελονισμό

Απόσυρση πρότασης νόμου για βελονισμό ζητούν ΟΣΑΚ, Εταιρεία Βελονισμού...

Η Σημασία της Έγκαιρης Διάγνωσης και Θεραπείας της Υπερχοληστερολαιμίας

Η υπερχοληστερολαιμία, δηλαδή η παθολογικά αυξημένη τιμή ολικής χοληστερόλης...

Πειθαρχική έρευνα σε γιατρό του δημοσίου μετά από καταγγελίες για κακή συμπεριφορά

Αρκετοί ασθενείς, κοινοτάρχες, νοσηλευτικό προσωπικό και άλλοι υπάλληλοι έχουν...

Related Articles

Popular Categories