Δρ Ηλία: Εξιτήριο σε δύο παιδιά, νοσηλεύεται βρέφος με ιλαρά

Εξιτήριο πήραν σήμερα δύο παιδιά ηλικίας 17 και 22 μηνών που νόσησαν με ιλαρά, ενώ βρέφος 7 μηνών παραμένει υπό νοσηλεία στο Μακάρειο Νοσοκομείο, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Διευθυντής του Παιδιατρικού Τμήματος του Νοσοκομείου Αβραάμ Ηλία, προσθέτοντας ότι τα κρούσματα ιλαράς που παρουσιάστηκαν μέχρι τώρα ανέρχονται σε πέντε. «Συνολικά είχαμε πέντε περιστατικά. Μας ανησυχεί από , ….
Διαβάστε περισσότερα Read Moreστο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Αγορά Υπηρεσιών Τεχνολόγων Ιατρικής Φυσικής για κάλυψη των αναγκών του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας σύμφωνα με το Παράρτημα XIV του Ν.73(Ι)/2016

Hot this week

Related Articles

Popular Categories