Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ Αρχής Ηλεκτρονικής Υγείας και ΙΝΓΚ



Μνημόνιο Συνεργασίας υπέγραψε πρόσφατα η Εθνική Αρχή Ηλεκτρονικής Υγείας (ΕΑΗΥ) με το Ινστιτούτο Νευρολογίας & Γενετικής Κύπρου (ΙΝΓΚ) με σκοπό τη συνεργασία των δύο μερών σε τομείς κοινού ενδιαφέροντος οι οποίοι, μεταξύ άλλων, αφορούν τη μεταφορά τεχνογνωσίας σε θέματα Ηλεκτρονικής Υγείας και Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών μέσω δράσεων εφαρμοσμένης έρευνας και καινοτομίας. Ανακοίνωση αναφέρει ότι ανάμεσα , …. Συνέχισε την ανάγνωση στο dialogos.com.cy Read More

Διαβάστε επίσης:  ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΕΩΝ ΒΟΗΘΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ

Hot this week

Related Articles

Popular Categories