Υπερπλήρη λόγω εποχιακών λοιμώξεων τα νοσηλευτήρια του ΟΚΥπΥ



Υπερπλήρεις είναι οι θάλαμοι, κυρίως των Παθολογικών και Πνευμονολογικών Κλινικών και οι Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) σε όλα τα Νοσοκομεία του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ), λόγω εποχιακών και άλλων λοιμώξεων. Με ανακοίνωσή του ο Οργανισμός ενημερώνει τους ασθενείς ότι η υπερπληρότητα ενδέχεται να επιφέρει καθυστέρηση τόσο στην εξυπηρέτηση στα ΤΑΕΠ όλων των Νοσοκομείων όσο , …. Συνέχισε την ανάγνωση στο dialogos.com.cy Read More

Διαβάστε επίσης:  «Όχι» στη μείωση νοσηλευτών ανά ασθενή – Προειδοποιούν για σοβαρές συνέπειες οι συντεχνίες

Hot this week

Related Articles

Popular Categories