Παρουσίασε επιπλοκές μετά από επέμβαση και του έδωσαν ραντεβού μετά από 10 μήνες

O τρόπος επικοινωνίας ασθενών με γιατρούς, η συμπεριφορά/εξυπηρέτηση επαγγελματιών υγείας προς τους ασθενείς, η απόρριψη αιτημάτων για επιπρόσθετες θεραπείες είναι αρκετά από τα παράπονα των ασθενών που κατέγραψε το Παρατηρητήριο Ασθενών για τον μήνα Νοέμβριο. Συγκεκριμένα, αριθμός παραπόνων αφορούσαν γιατρούς, προσωπικούς και ειδικούς για τον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των ασθενών. Λόγω προβλημάτων επικοινωνίας μεταξύ , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  ΟΣΑΚ και ΕΒΦΚ ζητούν απόσυρση της πρότασης νόμου για φυσικοπαθητική και βελονισμό

Hot this week

Κύπρος: Πρώτη στην Ευρώπη σε ιική καταστολή HIV

Πρώτη θέση πανευρωπαϊκά για Κύπρο στην επίτευξη ιικής καταστολής...

ΟΚΥπΥ: Νέα Εποχή Σύγχρονης Ιατρικής Φροντίδας

Ο ΟΚΥπΥ εισέρχεται σε μια νέα εποχή αναβάθμισης, με...

Οργανωμένη επίθεση στο Ογκολογικό: Το ίδιο γκρουπ χάκερ «χτυπά» και άλλα κέντρα υγείας διεθνώς

Σε συναγερμό τέθηκε το Ογκολογικό Κέντρο της Τράπεζας Κύπρου,...

Related Articles

Popular Categories