Παρουσίασε επιπλοκές μετά από επέμβαση και του έδωσαν ραντεβού μετά από 10 μήνες

O τρόπος επικοινωνίας ασθενών με γιατρούς, η συμπεριφορά/εξυπηρέτηση επαγγελματιών υγείας προς τους ασθενείς, η απόρριψη αιτημάτων για επιπρόσθετες θεραπείες είναι αρκετά από τα παράπονα των ασθενών που κατέγραψε το Παρατηρητήριο Ασθενών για τον μήνα Νοέμβριο. Συγκεκριμένα, αριθμός παραπόνων αφορούσαν γιατρούς, προσωπικούς και ειδικούς για τον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των ασθενών. Λόγω προβλημάτων επικοινωνίας μεταξύ , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Πειθαρχική έρευνα σε γιατρό του δημοσίου μετά από καταγγελίες για κακή συμπεριφορά

Hot this week

ΟΚΥπΥ: Νέα Εποχή Σύγχρονης Ιατρικής Φροντίδας

Ο ΟΚΥπΥ εισέρχεται σε μια νέα εποχή αναβάθμισης, με...

ΠΑΣΙΝ καταγγέλλει Υπουργείο Υγείας για «οριακή κατάσταση» στα ιδιωτικά νοσοκομεία

Στην κρίσιμη κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα ιδιωτικά νοσοκομεία...

Προκήρυξη μίας κενής θέσης Προϊσταμένου/ης Μονάδας Οικονομικής Διαχείρισης (05-12-2025)

Γίνεται δεκτή η υποβολή αιτήσεων για μία (1) κενή...

Related Articles

Popular Categories