Monday, October 27, 2025

Παρουσίασε επιπλοκές μετά από επέμβαση και του έδωσαν ραντεβού μετά από 10 μήνες

O τρόπος επικοινωνίας ασθενών με γιατρούς, η συμπεριφορά/εξυπηρέτηση επαγγελματιών υγείας προς τους ασθενείς, η απόρριψη αιτημάτων για επιπρόσθετες θεραπείες είναι αρκετά από τα παράπονα των ασθενών που κατέγραψε το Παρατηρητήριο Ασθενών για τον μήνα Νοέμβριο. Συγκεκριμένα, αριθμός παραπόνων αφορούσαν γιατρούς, προσωπικούς και ειδικούς για τον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των ασθενών. Λόγω προβλημάτων επικοινωνίας μεταξύ , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας του ΟΚΥπΥ στο επίκεντρο της Πολυθεματικής Ημερίδας “Συνεχής & Ολοκληρωμένη Φροντίδα Υγείας”

Hot this week

Ανοιχτό σεμινάριο πρώτων βοηθειών και αναζωογόνησης στην Πάφο

Μια σημαντική εκδήλωση, που μπορεί να σώσει ζωές, οργάνωσε  σήμερα,...

Κοινή ανακοίνωση τριών οργανώσεων: Να ψηφιστούν τροπολογίες που εξυπηρετούν τους ασθενείς

Η Ομοσπονδία Συνδέσμων Ασθενών Κύπρου, η Κυπριακή Συνομοσπονδία Οργανώσεων...

Χρειάζεται σχέδιο για το μέλλον της δημόσιας υγείας

Η λειτουργία καθώς και οι προοπτικές του Γενικού Συστήματος...

Ευρωπαϊκή θέση για καπνικά προϊόντα: SCOHRE ζητά επιστημονική προσέγγιση

Η Διεθνής Ένωση για τον Έλεγχο του Καπνίσματος και...

Αποφυγή ζάχαρης τα πρώτα δύο χρόνια μειώνει τον κίνδυνο εμφράγματος και εγκεφαλικού

Η περιορισμένη πρόσληψη ζάχαρης κατά τα πρώτα χρόνια της...

Topics

Φάρος ελπίδας: Νέο Ογκολογικό Κέντρο στη Λάρνακα

Δημιουργείται Ογκολογικό Κέντρο της Τράπεζας Κύπρου που θα εξυπηρετεί...

Η πρόληψη παραμένει το πιο ισχυρό όπλο για τον καρκίνο του προστάτη

Της Ελένης Κωνσταντίνου Η πρόληψη παραμένει το πιο ισχυρό...

Χρειάζεται σχέδιο για το μέλλον της δημόσιας υγείας

Η λειτουργία καθώς και οι προοπτικές του Γενικού Συστήματος...

Related Articles

Popular Categories