Sunday, July 27, 2025

Ο ΟΚΥπΥ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ

[[{“value”:”

Λευκωσία | 6 Μαρτίου 2025

Ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) κάνει ένα ακόμα βήμα για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας, εφαρμόζοντας Σύστημα Αξιολόγησης της Εμπειρίας των Ασθενών, το οποίο έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 3.500 απαντήσεις μέσα σε 3 μόλις μήνες.

Το σύστημα καλύπτει όλα τα Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας του ΟΚΥπΥ και, μέσω ανώνυμων αξιολογήσεων, καταγράφει την εμπειρία των ασθενών. Η εφαρμογή του συστήματος αποσκοπεί στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την αποδοτικότητα των δομών του οργανισμού.

Πώς λειτουργεί το Σύστημα Αξιολόγησης Εμπειρίας Ασθενών;

Άμεση επικοινωνία
Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής τους, οι ασθενείς λαμβάνουν γραπτό μήνυμα (SMS) με έναν σύνδεσμο, όπου μπορούν να αξιολογήσουν ανώνυμα τις υπηρεσίες που έλαβαν.

Διαβάστε επίσης:  Έντονη διαμάχη για γλώσσα και στελέχωση στα νοσηλευτήρια – Προτάσεις ΠΑΣΙΝ προκαλούν αντιδράσεις

Στοχευμένη συλλογή δεδομένων:
Ανάλογα με την επίσκεψη, αποστέλλεται το κατάλληλο ερωτηματολόγιο για:

  • Εξωνοσοκομειακές Υπηρεσίες
  • Ενδονοσοκομειακές Υπηρεσίες
  • Τμήμα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών (ΤΑΕΠ)
  • Υπηρεσίες Ημερήσιας Φροντίδας
shsoevaluationsystem2

Εμπεριστατωμένη ανάλυση
Οι ερωτήσεις καλύπτουν θέματα όπως η συμπεριφορά του προσωπικού, η καθαριότητα, η ποιότητα του φαγητού και η συνολική εμπειρία υγείας. 

shsoevaluationsystem3

Διαφάνεια και αξιοποίηση δεδομένων
Οι απαντήσεις αναλύονται αυτόματα, δημιουργώντας στατιστικές αναφορές για κάθε Νοσοκομείο και Κέντρο Υγείας, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα άμεσων βελτιώσεων.

shsoevaluationsystem4

Γιατί είναι σημαντικό αυτό το Σύστημα;
Με την ανατροφοδότηση του κοινού, ο Οργανισμός ενισχύει τη διαφάνεια και την ποιότητα των υπηρεσιών που 

shsoevaluationsystem21

παρέχει, εξασφαλίζοντας καλύτερη εμπειρία φροντίδας υγείας για όλους. Εάν προκύψουν αρνητικές αξιολογήσεις, οι ασθενείς/επισκέπτες μπορούν να παρέχουν αναλυτικά σχόλια καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας τους, επιτρέποντας την άμεση επίλυση πιθανών προβλημάτων.

Διαβάστε επίσης:  Ένα ραντεβού για πρόληψη, μια ζωή γεμάτη μέλλον

Δέσμευση για συνεχή βελτίωση
Ο ΟΚΥπΥ παραμένει αφοσιωμένος στη συνεχή αναβάθμιση όλων των υπηρεσιών που παρέχει, λαμβάνοντας υπόψη τη φωνή των ασθενών. Η εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης της εμπειρίας των ασθενών,αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, διασφαλίζοντας ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας εξελίσσονται με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών. Με τη χρήση των ανώνυμων δεδομένων και την ανάλυση των αξιολογήσεων, εντοπίζονται τάσεις, καλές πρακτικές, αλλά και πιθανά σημεία προς βελτίωση, επιτρέποντας την άμεση λήψη μέτρων για την αναβάθμιση της εμπειρίας των ασθενών.

shsoevaluationsystem11

The post Ο ΟΚΥπΥ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ appeared first on Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

Διαβάστε επίσης:  Σε εξέλιξη η δημόσια διαβούλευση το νομοσχέδιο για το Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου

“}]] 

Hot this week

Πνευμονολόγος συστήνει μάσκα ψηλής προστασίας FFP2 για όσους κινούνται στα καμένα εδάφη

Χρήση μάσκας ψηλής προστασίας FFP2, κι όχι χειρουργικής, συστήνει...

Στο Νοσοκομείο τρία άτομα με θερμοπληξία – Διασωληνώθηκε 61χρονος

Τρεις συνολικά άνδρες νοσηλεύονται στα Γενικά Νοσοκομεία Λεμεσού και...

Topics

Στο Νοσοκομείο τρία άτομα με θερμοπληξία – Διασωληνώθηκε 61χρονος

Τρεις συνολικά άνδρες νοσηλεύονται στα Γενικά Νοσοκομεία Λεμεσού και...

Πνευμονολόγος συστήνει μάσκα ψηλής προστασίας FFP2 για όσους κινούνται στα καμένα εδάφη

Χρήση μάσκας ψηλής προστασίας FFP2, κι όχι χειρουργικής, συστήνει...

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΕΝΤΕ (5) ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ (25-07-2025)

Ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) είναι ο μεγαλύτερος...

Οδηγίες ΟΑΥ για άμεση εκτέλεση συνταγών πυρόπληκτων στα φαρμακεία

Οδηγίες στους φαρμακοποιούς όπως εξυπηρετούν τους πυρόπληκτους, οι οποίοι...

Πυρκαγιά Λεμεσού: Σε σοβαρή κατάσταση δύο άτομα – 16 άτομα με αναπνευστική δυσχέρεια και εγκαύματα

Δύο άτομα διακομίστηκαν με μεγάλη εγκαυματική επιφάνεια, στην Κλινική Εγκαυμάτων του...

Related Articles

Popular Categories