Πρώτη συνάντηση Μ. Χατζηπαντέλα με νεοδιορισθέντα Πρόεδρο του ΟΑΥ



Την πρώτη τους συνάντηση πραγματοποίησαν ο Υπουργός Υγείας, Μιχάλης Χατζηπαντέλα, με τον νεοδιορισθέντα Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΑΥ, Σταύρο Μιχαήλ, λίγες ώρες μετά την σχετική απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου. Κατά την πρώτη τους συνάντηση συζητήθηκαν οι προτεραιότητες του Οργανισμού, με στόχο την παροχή ισότιμης και απρόσκοπτης πρόσβασης σε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας στους πολίτες. Ο Υπουργός , ….Συνέχισε την ανάγνωση στο dialogos.com.cy Read More

Διαβάστε επίσης:  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΕΛΙΚΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ – ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ – ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Hot this week

Related Articles

Popular Categories