Sunday, August 10, 2025

Παρουσίασε επιπλοκές μετά από επέμβαση και του έδωσαν ραντεβού μετά από 10 μήνες

O τρόπος επικοινωνίας ασθενών με γιατρούς, η συμπεριφορά/εξυπηρέτηση επαγγελματιών υγείας προς τους ασθενείς, η απόρριψη αιτημάτων για επιπρόσθετες θεραπείες είναι αρκετά από τα παράπονα των ασθενών που κατέγραψε το Παρατηρητήριο Ασθενών για τον μήνα Νοέμβριο. Συγκεκριμένα, αριθμός παραπόνων αφορούσαν γιατρούς, προσωπικούς και ειδικούς για τον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των ασθενών. Λόγω προβλημάτων επικοινωνίας μεταξύ , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Αγορά Υπηρεσιών Ιατρικού Λειτουργού για κάλυψη των αναγκών της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού

Hot this week

Συνεχίζεται το ράβε-ξήλωνε στον ΟΚΥπΥ με θύματα τα δημόσια νοσοκομεία

Το ράβε-ξήλωνε στη διοικητική δομή του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών...

Πλήρως αιτιολογημένες οι αποφάσεις της, λέει η Επ. Προστασίας Ανταγωνισμού για δημοσιεύματα για τομέα υγείας

Οι αποφάσεις της Επιτροπής Προστασίας Ανταγωνισμού εκδίδονται κατόπιν διεξαγωγής...

Επιλογές Ενέργειας που Διαμορφώνουν ένα Πιο Πράσινο Αύριο

Κάθε απόφαση που παίρνουμε σχετικά με την ενέργεια όπως...

Το χαμηλότερο ποσοστό ανικανοποίητων ιατρικών αναγκών στην ΕΕ η Κύπρος το 2024

Ορατά είναι τα αποτελέσματα του ΓεΣΥ, καθώς η Κύπρος...

Topics

Προκήρυξη δυο κενών θέσεων Ιατρικών Λειτουργών (08-08-2025)

Ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) είναι ο μεγαλύτερος...

Related Articles

Popular Categories