Wednesday, October 1, 2025

Παρουσίασε επιπλοκές μετά από επέμβαση και του έδωσαν ραντεβού μετά από 10 μήνες

O τρόπος επικοινωνίας ασθενών με γιατρούς, η συμπεριφορά/εξυπηρέτηση επαγγελματιών υγείας προς τους ασθενείς, η απόρριψη αιτημάτων για επιπρόσθετες θεραπείες είναι αρκετά από τα παράπονα των ασθενών που κατέγραψε το Παρατηρητήριο Ασθενών για τον μήνα Νοέμβριο. Συγκεκριμένα, αριθμός παραπόνων αφορούσαν γιατρούς, προσωπικούς και ειδικούς για τον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των ασθενών. Λόγω προβλημάτων επικοινωνίας μεταξύ , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  ΟΣΑΚ: Προτεραιότητα η Ασφάλεια Ασθενών και η Ποιότητα Υπηρεσιών Υγείας στην Κύπρο

Hot this week

Προκήρυξη Θέσεων Λειτουργών Πληροφορικής (26-09-2025)

Ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας ανακοινώνει ότι, σύμφωνα με...

Νομοθετική ρύθμιση για την παροχή απεικονιστικών υπηρεσιών

Πλαίσιο με πρότυπα και προϋποθέ­σεις για την παροχή απεικονιστικών...

Για «επικίνδυνες» ελλείψεις ογκολόγων στα δημόσια νοσηλευτήρια μιλά η ΠΑΣΥΚΙ

Για «απαράδεκτες ελλείψεις» σε ιατρούς Ογκολόγους στις Ογκολογικές Κλινικές...

Topics

Με πρόταση ΑΚΕΛ, η Επιτροπή Υγείας του ΕΚ στην Κύπρο

Με πρόταση του Ευρωβουλευτή του ΑΚΕΛ, Γ. Γεωργίου, η...

Νομοθετική ρύθμιση για την παροχή απεικονιστικών υπηρεσιών

Πλαίσιο με πρότυπα και προϋποθέ­σεις για την παροχή απεικονιστικών...

Στο κόκκινο η νοσηλευτική στελέχωση

–Οι εργασιακές συνθήκες αποθαρρύνουν νέους από το επάγγελμα, αυξάνοντας...

Μόνο στα δημόσια νοσοκομεία η εργοθεραπεία εντός ΓεΣΥ

Ψάχνει λύσεις για άτομα με αυτισμό και ΔΕΠΥ το...

Related Articles

Popular Categories