Saturday, April 19, 2025

Παρουσίασε επιπλοκές μετά από επέμβαση και του έδωσαν ραντεβού μετά από 10 μήνες

O τρόπος επικοινωνίας ασθενών με γιατρούς, η συμπεριφορά/εξυπηρέτηση επαγγελματιών υγείας προς τους ασθενείς, η απόρριψη αιτημάτων για επιπρόσθετες θεραπείες είναι αρκετά από τα παράπονα των ασθενών που κατέγραψε το Παρατηρητήριο Ασθενών για τον μήνα Νοέμβριο. Συγκεκριμένα, αριθμός παραπόνων αφορούσαν γιατρούς, προσωπικούς και ειδικούς για τον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των ασθενών. Λόγω προβλημάτων επικοινωνίας μεταξύ , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Συμφωνία κρατών μελών του ΠΟΥ για προετοιμασία έναντι μελλοντικών πανδημιών

Hot this week

Topics

ΟΣΑΚ: Ορόσημο η 18η Απριλίου για τα δικαιώματα των ασθενών

Η 18η Απριλίου, Ευρωπαϊκή Ημέρα Δικαιωμάτων των Ασθενών, αναδεικνύει...

ΟΚΥΠΥ: Δεν παραιτήθηκαν 13 γιατροί από το Νοσοκομείο Αμμοχώστου

Διευκρινίσεις από τον ΟΚΥΠΥ για τις πρόσφατες παραιτήσεις στο...

Related Articles

Popular Categories