Παρουσίασε επιπλοκές μετά από επέμβαση και του έδωσαν ραντεβού μετά από 10 μήνες

O τρόπος επικοινωνίας ασθενών με γιατρούς, η συμπεριφορά/εξυπηρέτηση επαγγελματιών υγείας προς τους ασθενείς, η απόρριψη αιτημάτων για επιπρόσθετες θεραπείες είναι αρκετά από τα παράπονα των ασθενών που κατέγραψε το Παρατηρητήριο Ασθενών για τον μήνα Νοέμβριο. Συγκεκριμένα, αριθμός παραπόνων αφορούσαν γιατρούς, προσωπικούς και ειδικούς για τον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των ασθενών. Λόγω προβλημάτων επικοινωνίας μεταξύ , ….

Διαβάστε περισσότερα Read More στο dialogos.com.cy

Διαβάστε επίσης:  Ποδηλάτες προσφέρουν ζωή: Εκδήλωση για εθελοντές δότες μυελού των οστών στην Πάφο

Hot this week

ΠΑΣΥΝΟ: Ικανοποιήθηκε το αίτημα για πλήρη κάλυψη κενών θέσεων – Τερματίζονται τα μέτρα

Αναστέλλουν τα δυναμικά μέτρα οι νοσηλευτές, ύστερα από διαβούλευση...

Νεφροπαθείς: Καμία ανταπόκριση, ούτε τα στοιχειώδη

Ντροπή, θυμός και αγανάκτηση κυριάρχησαν στη χθεσινή συνεδρία της...

Σφοδρή αντίδραση Κουλούμα: «Αναβαθμίστε το υπάρχον, μην πετάτε εκατομμύρια σε νέο νοσοκομείο»

Κατά της ανέγερσης νέου Νοσοκομείου στην Πόλη Χρυσοχούς τάσσεται...

ΟΣΑΚ και ΕΒΦΚ ζητούν απόσυρση της πρότασης νόμου για φυσικοπαθητική και βελονισμό

Απόσυρση πρότασης νόμου για βελονισμό ζητούν ΟΣΑΚ, Εταιρεία Βελονισμού...

Related Articles

Popular Categories