Sunday, September 21, 2025

Ο ΟΚΥπΥ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ

[[{“value”:”

Λευκωσία | 6 Μαρτίου 2025

Ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) κάνει ένα ακόμα βήμα για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας, εφαρμόζοντας Σύστημα Αξιολόγησης της Εμπειρίας των Ασθενών, το οποίο έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 3.500 απαντήσεις μέσα σε 3 μόλις μήνες.

Το σύστημα καλύπτει όλα τα Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας του ΟΚΥπΥ και, μέσω ανώνυμων αξιολογήσεων, καταγράφει την εμπειρία των ασθενών. Η εφαρμογή του συστήματος αποσκοπεί στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την αποδοτικότητα των δομών του οργανισμού.

Πώς λειτουργεί το Σύστημα Αξιολόγησης Εμπειρίας Ασθενών;

Άμεση επικοινωνία
Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής τους, οι ασθενείς λαμβάνουν γραπτό μήνυμα (SMS) με έναν σύνδεσμο, όπου μπορούν να αξιολογήσουν ανώνυμα τις υπηρεσίες που έλαβαν.

Διαβάστε επίσης:  Αγορά Υπηρεσιών – Ιατρικού Λειτουργού για κάλυψη αναγκών του ΤΑΕΠ ΓΝ Λάρνακας

Στοχευμένη συλλογή δεδομένων:
Ανάλογα με την επίσκεψη, αποστέλλεται το κατάλληλο ερωτηματολόγιο για:

  • Εξωνοσοκομειακές Υπηρεσίες
  • Ενδονοσοκομειακές Υπηρεσίες
  • Τμήμα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών (ΤΑΕΠ)
  • Υπηρεσίες Ημερήσιας Φροντίδας
shsoevaluationsystem2

Εμπεριστατωμένη ανάλυση
Οι ερωτήσεις καλύπτουν θέματα όπως η συμπεριφορά του προσωπικού, η καθαριότητα, η ποιότητα του φαγητού και η συνολική εμπειρία υγείας. 

shsoevaluationsystem3

Διαφάνεια και αξιοποίηση δεδομένων
Οι απαντήσεις αναλύονται αυτόματα, δημιουργώντας στατιστικές αναφορές για κάθε Νοσοκομείο και Κέντρο Υγείας, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα άμεσων βελτιώσεων.

shsoevaluationsystem4

Γιατί είναι σημαντικό αυτό το Σύστημα;
Με την ανατροφοδότηση του κοινού, ο Οργανισμός ενισχύει τη διαφάνεια και την ποιότητα των υπηρεσιών που 

shsoevaluationsystem21

παρέχει, εξασφαλίζοντας καλύτερη εμπειρία φροντίδας υγείας για όλους. Εάν προκύψουν αρνητικές αξιολογήσεις, οι ασθενείς/επισκέπτες μπορούν να παρέχουν αναλυτικά σχόλια καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας τους, επιτρέποντας την άμεση επίλυση πιθανών προβλημάτων.

Διαβάστε επίσης:  ΠΑΣΥΚΙ: Οι γιατροί τηρούν αυστηρά τα πρωτόκολλα αιμοκάθαρσης

Δέσμευση για συνεχή βελτίωση
Ο ΟΚΥπΥ παραμένει αφοσιωμένος στη συνεχή αναβάθμιση όλων των υπηρεσιών που παρέχει, λαμβάνοντας υπόψη τη φωνή των ασθενών. Η εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης της εμπειρίας των ασθενών,αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, διασφαλίζοντας ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας εξελίσσονται με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών. Με τη χρήση των ανώνυμων δεδομένων και την ανάλυση των αξιολογήσεων, εντοπίζονται τάσεις, καλές πρακτικές, αλλά και πιθανά σημεία προς βελτίωση, επιτρέποντας την άμεση λήψη μέτρων για την αναβάθμιση της εμπειρίας των ασθενών.

shsoevaluationsystem11

The post Ο ΟΚΥπΥ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ appeared first on Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

Διαβάστε επίσης:  Ο ΟΑΥ από 2 Οκτωβρίου θα διαχειρίζεται αποστολή δικαιούχων στο εξωτερικό

“}]] 

Hot this week

ΠΑΣΥΚΙ: Οι γιατροί τηρούν αυστηρά τα πρωτόκολλα αιμοκάθαρσης

Οι ιατροί των δημόσιων νοσηλευτηρίων υπηρετούν με βάση την...

Υπ. Υγείας: Σε 3 χρόνια θα αντιμετωπιστεί ουσιαστικά η έλλειψη εκπαιδευμένων στην Κύπρο νοσηλευτών

Το Υπουργείο Υγείας εντατικοποιεί τις προσπάθειες για προσέλκυση νέων...

ΟΣΑΚ: Προτεραιότητα η Ασφάλεια Ασθενών και η Ποιότητα Υπηρεσιών Υγείας στην Κύπρο

Βελτίωση της ασφάλειας των ασθενών, ζητά η ΟΣΑΚ Την...

Ανοίγει σήμερα το νέο ΤΑΕΠ στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας

Σήμερα Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου θα έχουμε τα αποκαλυπτήρια του...

Topics

Ο ΟΑΥ ενημερώνει για επιστροφές σε εισφορές πέραν €180.000 στο ΓεΣΥ

Ο Οργανισμός Ασφάλισης Υγείας (OAY) ανακοίνωσε για όσες εισφορές καταβληθούν στο...

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΙΑΣ ΚΕΝΗΣ ΘΕΣΗΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ (19-09-2025)

Ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) είναι ο μεγαλύτερος...

Προκήρυξη έξι κενών θέσεων Ιατρικών Λειτουργών (19-09-2025)

Ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) είναι ο μεγαλύτερος...

Υπ. Υγείας: Σε 3 χρόνια θα αντιμετωπιστεί ουσιαστικά η έλλειψη εκπαιδευμένων στην Κύπρο νοσηλευτών

Το Υπουργείο Υγείας εντατικοποιεί τις προσπάθειες για προσέλκυση νέων...

Ανάσα για τους ασθενείς το νέο Τμήμα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών στο Νοσοκομείο Λάρνακας

Έπειτα από δεκαετίες προβλημά­των, στενότητας χώρου, ταλαιπωρίας και μειωμένης...

Από 2 Οκτωβρίου η αποστολή ασθενών στο εξωτερικό στον ΟΑΥ

Από τις 2 Οκτωβρίου 2025 οι αρμοδιότητες που αφορούν...

Τίθεται σήμερα σε λειτουργία το νέο ΤΑΕΠ του ΓΝ Λάρνακας

Τίθεται σήμερα σε λειτουργία το νέο ΤΑΕΠ του Γενικού...

Related Articles

Popular Categories