Για την καλή υγεία ενός οργανισμού, πολύ σημαντική είναι η καλή υγεία της καρδιάς

Για την καλή υγεία ενός οργανισμού, πολύ σημαντική είναι η καλή υγεία της καρδιάς.

Όταν η καρδιά δε λειτουργεί σωστά, μπορεί να επηρεάσει και τα υπόλοιπα όργανα, ακόμα και να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή μας.

Βαθιές αναπνοές για καλή καρδιακή υγεία

Δρώντας προληπτικά, ορισμένες αλλαγές στον τρόπο ζωής μπορούν να προάγουν την καλή υγεία της καρδιάς.

Ακόμα όμως και όταν το πρόβλημα έχει ήδη παρουσιαστεί, οι αλλαγές αυτές μπορούν να συμβάλουν ώστε να μην υπάρξουν περαιτέρω σοβαρές επιπλοκές.

Περπατάτε καθημερινά τουλάχιστον για δέκα λεπτά
Αν δε γυμνάζεστε καθόλου, τουλάχιστον ένας καθημερινός περίπατος χαμηλής ή μέτριας έντασης είναι ένας καλός τρόπος για να γυμνάσετε λίγο την καρδιά σας.

Η καρδιά είναι κι αυτή ένας μυς που ατροφεί αν τον αφήσουμε αγύμναστο.

Διαβάστε επίσης:  Σε υψηλά επίπεδα τα κρούσματα κορωνοϊού σε Γερμανία, Βρετανία και Τουρκία – Η κατάσταση διεθνώς

Γυμναστείτε με ελαφριά βάρη
Αν σκέφτεστε να ξεκινήσετε γυμναστική, εκτός από την αερόβια άσκηση σημαντικές για την καρδιά είναι και οι ασκήσεις με βάρη.

Ξεκινήστε με λίγα κιλά και αυξήστε σταδιακά.

Η άσκηση με αντιστάσεις θα ξυπνήσει το μυϊκό σας σύστημα και θα βοηθήσει την καρδιά σας να λειτουργεί καλύτερα.

Εξασκηθείτε στις βαθιές αναπνοές
Βάλτε στόχο για λίγα λεπτά κάθε μέρα να επικεντρώνεστε στην αναπνοή σας.

Μάθετε να αναπνέετε αργά, σταθερά και όσο πιο βαθιά μπορείτε.

Εισπνέετε από τη μύτη και εκπνέετε από το στόμα.

Αυτή η διαδικασία μπορεί να ρίξει για λίγο την αρτηριακή πίεση, κάτι που ωφελεί την καρδιά.

Φροντίστε για τη σωστή υγιεινή σας
Οι ιογενείς λοιμώξεις που προσβάλλουν το αναπνευστικό σύστημα και την καρδιά εισέρχονται στον οργανισμό από τη μύτη, το στόμα και από τα χέρια όταν αγγίζουμε με αυτά το πρόσωπό μας.

Διαβάστε επίσης:  Στο 69,6% το ποσοστό εμβολιασμού του γενικού πληθυσμού – Ποιο το ποσοστό στους 18 και άνω

Γι’ αυτό πλένετε τακτικά και σχολαστικά τα χέρια σας για να μειώσετε τον κίνδυνο εισβολής αυτών των ιών στον οργανισμό σας.

Αυξήστε την καθημερινή κατανάλωση φρούτων
Τα φρούτα όπως και τα λαχανικά είναι θρεπτικά, νόστιμα, συμβάλλουν στη διατήρηση του σωματικού βάρους σας αλλά και στην υγεία της καρδιάς σας.

Μην παραλείπετε το πρωινό
Το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας είναι το πρωινό για πολλούς λόγους.

Φροντίστε λοιπόν να μην το παραλείπετε και να είναι πλούσιο σε φρούτα, βρώμη, δημητριακά, φυσικούς χυμούς, γάλα ή σε ό,τι άλλο σας ευχαριστεί και σας χαρίζει ενέργεια.

Δεν θα πρέπει να περιέχει ζάχαρη και λίπη που επιβαρύνουν την υγεία της καρδιάς.

Διαβάστε επίσης:  Δίαιτα χαμηλή σε Λίπος vs χαμηλή σε Υδατάνθρακες

Αποφύγετε τα αναψυκτικά και το αλκοόλ
Τα αναψυκτικά και το αλκοόλ περιέχουν ζάχαρη και θερμίδες και θα πρέπει να αποφεύγονται όταν υπάρχει πρόβλημα στην καρδιά.

Καταναλώστε ξηρούς καρπούς
Οι ανάλατοι ξηροί καρποί και κυρίως τα αμύγδαλα, τα καρύδια και τα φιστίκια κάνουν καλό στην καρδιά.

Αποτελούν ένα γρήγορο και υγιεινό σνακ και μπορούν να σας κάνουν να αντισταθείτε σε άλλα ανθυγιεινά σνακ που βλάπτουν την καρδιά.

Μπορούν να συνοδεύσουν επίσης το γιαούρτι και τις σαλάτες σας.

Καταναλώστε ψάρια
Καλό είναι τα ψάρια να περιλαμβάνονται στη διατροφή σας 2-3 φορές την εβδομάδα.

Ωφελούν την καρδιά καθώς και τον εγκέφαλο.

ΠΗΓΗy-o.gr